Ce doresc clientii nostri – ghid pentru dezvoltarea afacerii – Pentru a putea reusi in afaceri, trebuie sa cunoste-ti asteptarile clientilor, preferintele si antipatiile. Harry Beckwith, un reputat specialist in marketing va ofera aceasta sansa. Dupa ce veti citi ce doresc clientii nostri, veti putea vinde oricui.
Cum gandesc consumatorii – aspecte esentiale pentru studiile de piata – Avand la baza cercetari din diverse discipline (neurologie, sociologie, analiza literara, psihologie) lucrarea realizeaza o analiza comprehensiva a gandirii consumatorului ce reflecteaza la nevoile sale si evalueaza produsele pe care companiile i le ofera.
„Motivarea eficienta – Ghid practic” – cei interesati de dezvoltarea profesionala si personala u acum la dispozitie un ghid practic de optimizare motivationala, cu exercitii si studii de caz ce ofera solutii concrete la problemele ridicate de intregul ansamblu de raporturi sociale: profesor-elev, manager-subordonat, parinte-copil, etc.