Autor | |
---|---|
Editura | |
An | |
Numar pagini | |
Dimensiuni | |
Numar volume | |
Limba | |
Coperta |
Marketingul direct multicanal – prospectarea, fidelizarea si recastigarea clientului (Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet)
20.00 lei
Prospectarea, fidelizarea si recastigarea clientului
2 în stoc
Produse similare
Economie Management Marketing
Anuarul demografic al Republicii Socialiste Romania 1974 (Centrul de Statistica)
Economie Management Marketing
Statistica – teorie si aplicatii (Tudorel Andrei, Stelian Stancu)
Economie Management Marketing
Economie Management Marketing
Ion Purcaru – Matematici generale & elemente de optimizare (teorie si aplicatii)
Economie Management Marketing
Economie Management Marketing
Economie Management Marketing
Organizarea si conducerea activitatilor de control tehnic de calitate (Iulian Ceausu)
Economie Management Marketing
Tehnici si instrumente de recrutare si selectie (Ion Stegaroiu, Nicoleta-Valentina Florea)
Dictionare Enciclopedii