Autor | |
---|---|
Editura | |
An | |
Numar pagini | |
Dimensiuni | |
Numar volume | |
Limba | |
Coperta |
Marketingul direct multicanal – prospectarea, fidelizarea si recastigarea clientului (Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet)
20.00 lei
Prospectarea, fidelizarea si recastigarea clientului
2 în stoc
Comenzi telefonice: 0754 921 472
SKU: 5431
Categorie: Economie Management Marketing
Etichete: Anthony, Claeyssen, clientului, Deydier, direct, fidelizarea, Marketingul, multicanal, prospectarea, recastigarea, Riquet, si, Yan, Yves
Produse similare
Dictionare Enciclopedii
10.00 lei
Economie Management Marketing
25.00 lei
-20%
Economie Management Marketing
Economie Management Marketing
Anuarul demografic al Republicii Socialiste Romania 1974 (Centrul de Statistica)
25.00 lei
Economie Management Marketing
15.00 lei
-33%
Economie Management Marketing
-20%
Economie Management Marketing
Niculae G. Niculescu – Noua economie liberal-sociala (optiunea Romaniei)
Economie Management Marketing
Tehnici si instrumente de recrutare si selectie (Ion Stegaroiu, Nicoleta-Valentina Florea)
25.00 lei
-70%
Economie Management Marketing