Autor | |
---|---|
Editura | |
An | |
Numar pagini | |
Dimensiuni | |
Numar volume | |
Limba | |
Coperta |
Marketingul direct multicanal – prospectarea, fidelizarea si recastigarea clientului (Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet)
20.00 lei
Prospectarea, fidelizarea si recastigarea clientului
2 în stoc
Comenzi telefonice: 0754 921 472
SKU: 5431
Categorie: Economie Management Marketing
Etichete: Anthony, Claeyssen, clientului, Deydier, direct, fidelizarea, Marketingul, multicanal, prospectarea, recastigarea, Riquet, si, Yan, Yves
Produse similare
Economie Management Marketing
35.00 lei
-70%
Economie Management Marketing
Economie Management Marketing
Petre Malcomete – Lexicon de marketing intern si international
15.00 lei
Economie Management Marketing
Tehnici si instrumente de recrutare si selectie (Ion Stegaroiu, Nicoleta-Valentina Florea)
25.00 lei
Drept Criminalistica Criminologie
25.00 lei
Dictionare Enciclopedii
10.00 lei
-20%
Economie Management Marketing
Niculae G. Niculescu – Noua economie liberal-sociala (optiunea Romaniei)
Economie Management Marketing
Metode matematice si algoritmi in studiul sistemelor automate (V. Cernetki, G. Diduk, A. Potapenko)
25.00 lei